Fiat 500L jest stworzony dla wszystkich tych, którzy szukają stylowego, a zarazem funkcjonalnego samochodu. Model ten zawita do polskich salonów Fiata w październiku tego roku. Głównymi jego rywalami będą samochody z segmentu aut kompaktowych. Mówi się również, że powiększona pięćsetka ma być konkurentem dla Mini Countrymana i Clubmana, od których jednak będzie tańszy.
Praktyczne wnętrze
Samochód został zbudowany na płycie podłogowej Fiata Punto, mierzy 4,14 m długości, 1,78 m szerokości i 1,66 m wysokości. Z tyłu zmieszczą się trzy dorosłe osoby. Kierowca w tym samochodzie ma bardzo dobrą widoczność za sprawą dużych szyb i stosunkowo cienkich słupków. Tylnią kanapę można przesuwać wzdłużnie co powoduje, że wnętrze staje się bardziej przyjazne dla pasażerów siedzących w drugim rzędzie siedzeń. Dodatkowo tylnią kanapę oraz siedzenie pasażera w pierwszym rzędzie można całkowicie odchylić do przodu uzyskując zupełnie płaską podłogę. Dzięki temu bez problemu będziemy mogli przewieść np. lodówkę, długą paczkę z meblami, deskę surfingową itp. Samochód dysponuję bagażnikiem o pojemności 400 litrów – przy niezłożonych siedzeniach. Dla porównania zwykła 500 posiada bagażnik o pojemności 182 litrów. W przyszłości ma się również ukazać 7-osobowa wersja.
Silniki
Pod maską znajdziemy znane już jednostki spalinowe. Będą to dwa silniki benzynowe: 0.9 TwinAir 105 KM i 1.4 95 KM oraz jeden turbodiesel 1.3 MultiJet II 85 KM. Silniki 0.9 TwinAir i turbodiesel 1.3 MultiJet II produkowane są Bielsku w zakładach Powertrain, są ekologiczne. Cechuje je niska emisja spalin oraz dwutlenku węgla. W 2013 Fiat ma zamiar zaprezentować doładowaną jednostkę TwinAir Turbo Natural Power.
Wyposażenie
W wnętrzu znajdziemy wiele ciekawych rozwiązań. Samochód kryje w sobie dużą liczbę schowków. Jeśli złożymy przedni fotel pasażera to otrzymamy praktyczny stolik. Na liście opcji znajdzie się również ciśnieniowy ekspres do kawy włoskiej firmy Lavazza, chłodzony schowek w wersji z klimatyzacją oraz niezłe nagłośnienie. Klient będzie miał do wyboru lakier z 11 możliwych ,można będzie wybrać również barwę dachu. Środek dostępny będzie w 4 odcieniach. Za samochód w wersji standardowej we Włoszech trzeba będzie zapłacić 15 000 tys. euro. Kiedy samochód trafi do nas będzie kosztował ok. 65 000 tys. zł.
Nadzwyczaj fajowy post, badawcze teksty zalecam wszystkim
literaturę
Feel free to visit my blog – hydroizolacja
Dobre, dobre, dobre mówię każdemu! listwy przyokienne
(http://www.24forex.net).
Very useful information thanks https://dw.kz/forum/?PAGE_NAME=read&FID=13&TID=5249&TITLE_SEO=5249-gde-nayti-kazino&tags=60d&u=107